Planering och Mål -Mars

5 dagar kvar till en ny månad och jag skriver ner nya mål och nya planeringar. Jag funderar starkt på att satsa mer på löpningen. Perfekt väder att träna ute i nu till våren. Men det svåraste hindret för mig när det gäller löpningen är mitt psyke. Jag har alltid tyckt det varit psykist jobbigt när man ska ut och springa. Men nu ska jag rycka upp mig och göra något åt saken. Nu är det bara att börja tagga inför dom nya målen och göra det bästa jag kan för att uppnå dom. Puss & Kram Madeleine!
Mina mål för Mars:
*Komma igång med löpningen.
*Satsa mer på att bygga upp triceps. Dips,dörrdrag,triangelarmhävningar.
*Fortsätta med styrketräningen. Höja ribban.
*Plugga på mer om kost.
*Vinna över mig själv genom att kunna avstå från att ta den sista lilla onödiga biten av mat jag egentligen inte behöver.
*Prioritera bättre mellan skola och träning.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0