Presentation-Madeleine

Ett mer personligt inlägg så ni får lite koll på vem jag är! 
Mitt namn är Madeleine, Jag bor i en liten stad utanför Uppsala med min familj. Här jag även har mitt Fotbollslag, Wattholma IF. Jag har spelat fotboll i hela mitt liv, och det är något jag kommer fortsätta med. Det är verkligen något jag brinner för. Att verkligen kriga på matcherna är något jag älskar! Och självklart gäller det annan träning också! Jag vill bli, ska bli fit, Allmänt vältränad och hälsosam. En ny livsstil skulle jag kunna kalla det. Jag har inget specifikt mål. Jag kan nog själv avgöra när jag är jusst fit,allmänt vältränad och hälsosam. Dock har jag ju delmål! Flera stycken. Några av dom är att springa Vårruset, tjejmilen i stockholm i september. Och sen börjar man ju fundera på tjejmilen i New York också, hur häftigt skulle inte de vara? Det här året ska jag hålla mitt nyårslöfte, Och nu på riktigt. Jag ska inte göra det för någon annan, bara kämpa för mig själv. Jag själv är min största konkurrent. Det är så värt att kämpa för. Alla älskar resultatet av hård träning! Så, jag hoppas ni fick en liten större blick på vem jag är och minna mål med nuvarande år.
 
Här har ni en bild på mig! Ursäkta för dålig kvalite.

Puss ock Kram / Madeleine
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0