Presentation-Moa

Hej på er!
Här får ni en liten presentation av mig

Mitt namn är Moa och jag bor utanför Uppsala med min familj. Jag är för det mesta en glad och envis tjej som vill vara bäst i allt jag gör, även om jag vet att man inte kan vara bäst på allt. Jag har under hela mitt liv ridit och tävlat i hoppning men nu har jag bestämt mig för att sluta då jag känner att det finns så mycket annat jag vill göra. Så nu består mina dagar mest av vänner,plugg och TRÄNING. Träning är något jag verkligen brinner för helst skulle jag vilja träna hela dagarna men pga av skolan så funkar inte det riktigt. För det mesta tränar jag på gym men jag tränar även en hel del hemma.

Jag tycker också väldigt mycket om att laga mat, roligast är att experimentera med egna recpet för att göra det så nyttigt och Gott som möjligt. Då och då kommer jag lägga ut lite recept både mina egna och andra som jag testat.

Nu vet ni iallafall lite mer om mig!

Kram Moa


här får ni en härlig sommarbild på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0