Wow årets första cykeltur

God morgon God eftermiddag!
Jag hann inte med någon bloggning imorse men jag ska försöka uppdatera ordentligt resten av dagen!

Jag började iallafall dagen med att inviga årets första cykeltur, jag följde med mamma och lillebror på en 4,5 km lång(kort?) tur och gud vad härligt det var eller ja iallafall när vi cyklade hemifrån. På hemvägen var det uppförsbacke och motvind hela vägen men jag försökt ändå hålla tempot uppe. Långa cykelturer lär det bli fler av i vår kan jag lova!

När jag kom hem satte jag verkligen mig själv på prov, jag bakade cupcakes till familjen utan att smaka eller äta en enda. Det ni! Gissa om jag är stolt? Det var inte lätt men jag älskar ju att baka. Och ja, jag vet att men kan baka nyttiga grejor utan socker och blabla men det är faktiskt inte lika kul, det är liksom inte på riktigt,haha.


/Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0