Promenix

Istället för ett gympass hemma blev det en promenad i vårvärmen, kanske blir det ett pass senare ikväll. Ja men iallafall gick jag 7,6km de sista kilometrarna blev det lite långtråkigt så jag bestämde olika stolpar/buskar som jag kutade till, gjorde det lite roligare iaf. Fast det roligaste var när jag såg att jag hade förbränt 462kcal,hihi.

Juste, när jag gick kom jag på att det vore kul om jag gick/sprang den här undan några gånger i veckan och hela tiden försökte få bättre och bättre tid. Och efter varje runda skriver jag upp resultaten här, kul va?

Dagens resultat 2012-03-12:

Tid: 1.10 h 
Avg.min/km: 9.19min
kcal: 462

Och rundan är som sagt 7,6 km.


Trött tjej

/Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0