Tillbaka

Nu är jag tillbaka!!
Jag har hostat och haft feber hela veckan men nu är jag på bättringsvägen. Men någon träning har det så klart inte blivit och nästa vecka kommer det nog heller inte bli någon träning inget mer avancerat än promenad iallafall eftersom jag fortfarande hostar :( Fy jag vill ju verkligen träna men det är lika bra att ta det lungt när jag inte är helt frisk!

Men imorgon börjar allafall min socker fria period. Hela mars ska knappt äta något socker, alltså inte vanligt godis förbud utan jag ska inte äta yoghurt, dricka saft eller något som innehåller socker. Jag kommer skriva ett lite längre inlägg om det senare.

Nu ska jag äta middag!

Snart får jag springa på min kära grusväg igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0